EZIPROJECT

4:08 PM


Anda TIDAK PERLU HADIR jika:

  • Saya dah BEBAS HUTANG
  • Saya TIADA HUTANG personal loan bank, TIADA hutang kawan-kawan, TIADA hutang saudara-mara
  • Saya dah TAK PERLU bayar kereta
  • Saya dah TAK PERLU bayar rumah
  • Saya dah TAK PERLU bayar PTPTN
  • Saya dah TAK PERLU bayar kad kredit
  • Simpanan ASB dan melimpah lebih RM200K 
  • Saya dah TAK PERLU bagi mak ayah duit sebab mereka dah kaya-raya
  • Saya TIADA MASALAH kewangan

Jika ANDA mempunyai ciri-ciri di atas, saya ucapkan beribu-ribu TAHNIAH & SYABAS. Anda sudah BEBAS KEWANGAN dan tidak perlu hadir ke seminar ini.

TAPI, jika ANDA tiada ciri-ciri di atas, ANDA WAJIB HADIR jika mahu kehidupan yang lebih baik dan tidak termasuk dalam kancah "Hidup Terdesak"

Apa yang ANDA akan dapat dari seminar ini:

  • Strategi berbisa & rahsia 6 ANGKA cara pantas bersama EZIPROJECT
  • Network melebar melabuh ke seluruh Malaysia mahupun Luar Negara
  • Rahsia buat duit gempak dalam Networking 
  • Poket harian tebal RM500 - RM2000 SEHARI!
  • Rahsia strategi jualan TERBONGKAR sehingga kucar-kacir hidup sampai upah assistant order masuk melimpah-limpah
  • Income bulanan cecah 5 - 6 ANGKA sebulan
  • Melancong 2 kali setahun ke Luar Negara PERCUMA!
Pemimpin-pemimpin hebat Networking Malaysia yang berpengalaman lebih 10 tahun akan KONGSI RAHSIA kejayaan, kekayaan dengan para usahawan secara LIVE!

Jemputan khas pakar motivasi hebat di media DR. ROBIAH K. HAMZAH & DR. IRFAN KHAIRI. Amatlah rugi jika anda sendiri melepaskan peluang yang dahsyat ini

ANDA BERMINAT? Anda betul-betul SERIOUS untuk hadir? Hubungi saya di talian 017-6083958 atau emel ke nadiamohamad@gmail.com untuk pendaftaran.

TARIKH AKHIR pendaftaran pada 12 FEBRUARI 2017.

Ops!, Berapa fee? Sangatlah murah. Jemputan speaker hebat ini jika di luar sampai beribu seorang, kat sini? RM1000 bukan, RM 500 bukan, RM 300 pun bukan tapi HANYA

RM 120 seorang sahaja!!


Makan minum disediakan (breakfast, lunch dan minum petang)

PERCUMA Photoshoot profile personal setiap usahawan oleh jurugambar professional.

DAFTAR SEGERA!! TEMPAT ADALAH TERHAD.

You Might Also Like

0 comments